Bezorging bij Anabolen 24
Bij Anabolen24 garanderen wij een veilige en discrete levering van jouw bestelling. Wij bieden verschillende bezorgopties, waaronder verzending naar Nederland en België, evenals de mogelijkheid om je bestelling af te halen bij een koerier in regio Rotterdam.
1. Plaats je bestelling en kies een betaalmethode
2. Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail
3. Wacht op de verzending of afhaalbevestiging
4. Ontvang je bestelling discreet aan huis of via de koerier
Geen Retour of Omruiling Mogelijk
Vanwege de aard van onze producten accepteren wij geen retourzendingen of omruilingen. Alle bestellingen worden discreet verpakt en zorgvuldig gecontroleerd voordat ze worden verzonden. Controleer daarom je bestelling goed voordat je deze plaatst.
Bestellingen kunnen niet worden geretourneerd als:
- De verpakking is geopend of beschadigd
- Het product is gebruikt of niet meer in originele staat
- De bestelling op maat is samengesteld
- Er geen betalingsbewijs of orderbevestiging beschikbaar is
Vragen over je bestelling? Neem contact met ons op via info@anabolen24.nl.
FAQs
Hoe bestel ik producten bij jullie?
Kies de producten die u wilt hebben in de shop. Als u op het product klikt en juiste aantallen selecteert, voeg je deze toe aan je winkelmand.
Nadat u alle benodigde producten in uw winkelwagen hebt toegevoegd, gaat u naar winkelwagen bovenaan de pagina. Als je hier op klikt, wordt deze geopend en kunt u alle bestelde producten zien. Vervolgens staat er onderaan “doorgaan naar afrekenen” en dan komt de “checkout” pagina waar u alle persoonlijke gegevens in kunt vullen. Onderaan de betaalmethode kan kiezen en u bestelling af kan ronden. Hier kan je indien gewenst ook een account aanmaken.
U krijg vervolgens een email als de betaling gelukt is en, als de bestelling verzonden word, krijg u een email van ons met de bevestiging van verzending.
Welke betaalmethodes zijn er?
Betaal via Cryptovoucher.
Betaal via eigen BTC of andere crypto.
IBAN overboeking per bank.
LET OP: Bankbetalingen zijn alleen mogelijk als dit op de afrekenpagina wordt weergegeven als betaalkeuze. Wordt dit toch overgemaakt terwijl het niet op de website staat weergegeven, dan zijn wij er niet verantwoordelijk voor. Banken worden helaas snel geblokkeerd in onze branche.
Wat is de levertijd?
De levertijd binnen Nederland bedraagt gemiddeld 1-3 werkdagen en Belgische leveringen arriveren in de meeste gevallen binnen 2-4 werkdagen nadat de betaling is ontvangen door ons. We verzenden alle bestellingen met PostNL.
Het is helaas niet haalbaar voor ons om de track & trace standaard te verzenden naar onze klanten, omdat we alles handmatig verwerken en er meerdere mensen in het proces betrokken zijn. Alle track & trace worden uiteraard wel bewaard door onze logistieke afdeling. Indien gewenst kunnen wij deze op aanvraag versturen.
Wat wij aanraden, is om de PostNL-app te downloaden en een account aan te maken. Met de PostNL-app kan je precies zien welke bestellingen er onderweg zijn naar je adres en dus ook of je de bestelling gemist hebt en op welke PostNL-locatie het ligt om af te halen. Als je de bezorging mist, gaat het meestal naar de dichtstbijzijnde PostNL-afhaallocatie. PostNL geeft je vervolgens 7 dagen de tijd om het af te halen. Mocht het dan niet afgehaald worden, dan gaat de bestelling verloren.
Wij hebben namelijk geen retouradres i.v.m. de veiligheid en anonimiteit. Dit is uiteraard de verantwoordelijkheid van de klant; hier zijn wij niet verantwoordelijk voor.
LET OP: De app is pas werkzaam als je adres geactiveerd is met een eenmalige code die je per post ontvangt. Deze code kan je aanvragen op de PostNL-website en ontvang je binnen 1-3 werkdagen.
Wordt het verzonden in een discrete verpakking?
We verzenden alles 100% discreet en neutraal, zonder referentie of reclame van onze webshop.
Op die manier is op geen enkele wijze te zien wat er in het pakket zit of wie de afzender is. De aankoop blijft dus discreet.
Hoe betrouwbaar zijn jullie?
Wij bestaan al redelijk lang in deze business en ons businessmodel is voornamelijk gericht op vaste klanten.
Onze gemiddelde klant koopt voor ongeveer €1.000 aan producten per jaar. Wij hebben geen baat bij eenmalige oplichting en de schade die dat aan onze naam zou toebrengen. Wij streven naar een lange termijn relatie met onze klanten en vinden een goede klantenservice erg belangrijk.
Mocht je het niet vertrouwen, stel ons gerust al uw vragen.
Wat is jullie beste merk anabolen?
Wij zijn altijd op zoek naar de beste Nederlandse merken die op de markt verkrijgbaar zijn.
Door de jaren heen hebben we de beste recensies ontvangen over het merk Unique Pharma (UP). Dit is dan ook het enige merk dat wij op dit moment nog verkopen vanwege de kwaliteit ervan.
Kan ik het laten bezorgen op een PostNL-punt?
We verzenden alleen naar vaste huisadressen, omdat we hier 100% zeker van zijn dat het bezorgd zal worden.
We hebben geen contract met PostNL vanwege de veiligheid, dus het is helaas niet mogelijk om het naar een PostNL-punt te laten verzenden. Mocht je de bestelling missen, dan gaat je pakket wel naar je vaste PostNL-punt om afgehaald te kunnen worden.
Met welk postorderbedrijf verzenden wij?
Wij verzenden alles met PostNL, inclusief track & trace.
Kan ik onder een andere naam bestellen?
Wij adviseren om alleen onder je eigen naam te bestellen.
Mocht je de bestelling missen, dan gaat deze naar de PostNL-locatie. Om deze vervolgens af te halen, kunnen ze om een identiteitskaart vragen ter bevestiging.
Kan ik kiezen voor een terugbetaling nadat ik een bestelling gedaan heb?
Wij kunnen helaas geen terugbetalingen doen, omdat deze producten niet retour gestuurd kunnen worden.
Mocht er iets mankeren, dan lossen wij dit natuurlijk altijd op, want wij staan voor de kwaliteit en het vertrouwen in onze producten.