Algemene voorwaarden

GEBRUIKSVOORWAARDEN

1. Ik ben minimaal 18 jaar 

2. Ik zal deze site alleen gebruiken voor persoonlijke, commerciële of educatieve doeleinden, en ik zal alle informatie (mijn verzend- en factuuradres en ons veiligheidsbeleid) discreet houden en mijn accountgegevens aan niemand onthullen.

3. Ik ben geen medewerker van de wetshandhaving of lid van een wetshandhavingsorganisatie.

4. Het is niet mijn bedoeling iemand te schaden door de informatie op deze site te gebruiken en zal deze alleen voor commerciële doeleinden gebruiken.

5. Ik zal op een beleefde en cultureel gepaste manier contact opnemen met de beheerders van de site.

6. Ik ben me ervan bewust dat sommige producten op de site schadelijk kunnen zijn voor mijn gezondheid en ongewenste bijwerkingen kunnen veroorzaken.

Verzenden

Er wordt gebruik gemaakt van reguliere post om de producten door heel Europa te verzenden.
Het pakket wordt naar uw land verstuurd en vervolgens via landtransport naar uw locatie vervoerd.
Nadat uw betaling is geverifieerd, wordt de bestelling binnen 1-2 dagen verzonden.
De gemiddelde aankomsttijd is 1-5 dagen.
Als het pakket meer dan 7 dagen te laat is, wordt u geadviseerd om onze klantenservice op de hoogte te stellen.

Kleinere vertragingen worden als gebruikelijk beschouwd, omdat de postbezorging datum soms onbetrouwbaar kan zijn.
Omdat producten in verschillende magazijnen liggen, verdelen we de bestellingen in zoveel pakketten als nodig is. U zult daarom merken dat uw pakketten 24-48 uur na elkaar kunnen aankomen.
Zodra de levering is verzonden, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht, ook wordt dit weergegeven in het gedeelte ‘Bestelgeschiedenis’ dat u kunt vinden door naar de pagina ‘Mijn account’ op onze website te gaan.
De verwachte bezorgdata worden geleverd door de bezorgingsdient die we hebben gebruikt en ze zijn niet altijd nauwkeurig; de werkelijke aankomstdatum kan 3-5 dagen afwijken van de vermelde.
We hebben geen controle over de verzendsnelheid omdat de verzending buiten onze controle ligt, daarom zijn vertragingen bij de verzending mogelijk.
Het factuuradres en het verzendadres kunnen verschillen. Het afleveradres moet geldig zijn en u moet beschikbaar zijn om uw pakketten op dat adres te ontvangen gedurende.
Als u een bestelling wilt splitsen en naar meerdere adressen wilt verzenden, moet u afzonderlijke bestellingen maken en de vereiste adressen opgeven in de relevante adresgegevensvelden.

Uw bestelling plaatsen

1. Lees voor het plaatsen van een bestelling aandachtig de bestelinstructies.

2. Wanneer u een bestelling plaatst, blijft deze inactief totdat u ervoor betaalt, waarna wij deze binnen 24 uur na ontvangst van de betaling zullen verwerken.

3. U kunt een bestelling annuleren en contact zoeken met de klantenervice, eventuele gemaakte kosten worden doorberekend.

4. Omdat geplaatste bestellingen de artikelen niet automatisch voor u reserveren in ons magazijn, moet u mogelijk de beschikbaarheid van de gewenste producten controleren bij de klantenservice. Als producten uitverkocht zijn, kan je deze niet bestellen in de webshop.

5. Als de bestelling onbetaald blijft in het systeem en u besluit deze later te betalen, kunnen producten uitverkocht zijn en is het raadzaam om een nieuwe order te doen.

6. Als u veel verschillende producten wilt bestellen, maar het totale bedrag is niet genoeg om in aanmerking te komen voor een bulkkorting, kunt u ze gewoon bestellen en vervolgens contact met ons opnemen om een lagere prijs te bedingen binnen de grenzen van ons kortingsbeleid.

7. Het spijt ons u te moeten mededelen dat technische problemen vertragingen in de verzending kunnen veroorzaken. Toch is dit geen reden tot bezorgdheid of teleurstelling. Als een bestelling langer dan 7 dagen vastzit, dien neem dan contact op met de klantenservice en dan zullen wij kijken naar een passende oplossing.

8. U kunt de status, inhoud en andere details van uw bestelling altijd controleren in uw bestelgeschiedenis, die toegankelijk is via de website op de pagina ‘Mijn account’.

9. De  track & trace van de postbezorgingsbedrijf, worden enkel verstrekt, wanneer een order langer dan 3 dagen onderweg is, deze kan dan opgevraagd worden bij de klantenservice.

10. We kunnen de gevraagde producten niet opnieuw verzenden als u artikelen heeft besteld die u per ongeluk hebt besteld en ons niet op tijd op de hoogte hebt kunnen stellen.

Ons beleid voor opnieuw verzenden

1. Vertragingsdata voor verzending worden geteld vanaf de verwachte leverdatum, ca 3 dagen na de bevestiging van je betaling

2. Als een pakket meer dan 30 dagen te laat is, wordt het als verloren beschouwd.

3. Omdat de postdienst inconsistent kan zijn, moet de eerste klacht met betrekking tot vertragingen bij de post uiterlijk op de 15e dag na de geschatte aankomstdatum worden ingediend. Kortere vertragingen zijn onbeduidend.

4. U moet het pakket 30 dagen na de geplande bezorgdatum als vermist melden bij ons en dan zullen wij dit onderzoeken en kijken naar een passende oplossing.

5. Om verdere problemen te voorkomen, is een nieuw verzendadres vereist. Als u ons geen nieuw verzendadres opgeeft, verzenden we uw pakket nog steeds naar het oorspronkelijke adres, maar de levering kan niet worden gegarandeerd. 

6. Als een ontbrekend product van uw late levering niet op voorraad is op het moment dat het opnieuw moet worden verzonden, heeft u twee opties: wachten tot de nieuwe voorraad in ons magazijn arriveert of een vervangend product accepteren tot de totale waarde van de originele product prijs. In dit scenario vervangen we uw producten door vergelijkbare of kwalitatief betere alternatieven van een gelijkwaardig merk of productlijn.

7. Als uw pakket in beslag is genomen en u een brief hebt ontvangen waarin u op de hoogte wordt gesteld van de inbeslagname, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

8. Omdat het retouradres van de afzender op het naar u verzonden pakket vervalst is, zullen wij deze niet ontvangen als de postdienst het retourstuurt naar de verzender. Het is daarom belangrijk dat u een contact opneemt met de reden voor het retourneren van de bestelling, of dat u met een van onze medewerkers spreekt zodat zij kunnen helpen het probleem op te lossen.

9. Pakketten die zoekraken omdat er een onjuist adres is ingevoerd, worden niet opnieuw verzonden. Let dus goed op bij het invullen van de adresvelden van uw bestelling.

10. Het pakket wordt niet opnieuw verzonden als je het pakket niet meer kunt ontvangen op het adres dat je ons hebt opgegeven (bijvoorbeeld als je bent verhuisd naar een nieuw adres) vóór de geschatte bezorgdatum. Als u uw adres wijzigt na de geplande leveringsdatum, maar vóór de uitstelperiode van 30 dagen, moet u mogelijk iemand vragen om de levering op uw oude adres te ontvangen.

11. Als er artikelen ontbraken in je bestelling toen deze arriveerde, of als je de verkeerde producten hebt ontvangen van wat je hebt besteld, zullen we je compenseren met een gratis herzending van de ontbrekende artikelen op onze kosten.

12. Als een van de door u bestelde producten beschadigd aankomt of onbruikbaar is, vragen we u eerst contact op te nemen met onze klantenservice en een foto van de beschadigde producten, labels en verpakking bij te voegen, zodat we dit kunnen verhelpen de situatie.

Kwaliteit

1. Voordat we uw producten inkopen, zorgen we ervoor dat ze origineel zijn en voldoen aan de industrienormen. Wij, en de originele fabrikant, garanderen hun kwaliteit en authenticiteit.

2. Eventuele kwaliteitsproblemen moeten zo snel mogelijk aan ons klantenserviceteam worden gemeld, samen met een gedetailleerde beschrijving van het probleem en, indien nodig, afbeeldingen of video’s.

3. Als u allergisch bent voor sommige componenten van een product dat u bij ons hebt gekocht maar al hebt gebruikt, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw arts, aangezien deze gevallen helaas buiten onze expertise vallen. Het is de verantwoordelijkheid van de gebruiker om ervoor te zorgen dat ze volledig begrijpen welke stof ze hebben besteld en welke stoffen in dat product zitten. Alle ingrediënten staan vermeld op de zijkant van de productverpakking.

Regel en wetgeving

Alle persoonlijke gegevens die op de website www.anabolen24.nl  worden verzameld, worden behandeld in overeenstemming met de Europese wetgeving. De persoonlijke informatie van klanten wordt niet vrijgegeven, zelfs niet als buitenlandse regeringen een officieel verzoek indienen.
Het is uw plicht om te onderzoeken of internetaankopen van deze medicijnen legaal zijn in uw regio.